Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies Polska Energetyka PRO Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Polska Energetyka Pro

Jak zostać klientem PEP? To proste!

Od 2007 roku zmiany sprzedawcy energii elektrycznej może dokonać każdy odbiorca, który posiada umowę z przedsiębiorstwem energetycznym. W tym dziale dowiesz się krok po kroku, co należy zrobić, by zmienić sprzedawcę energii na Polską Energetykę PRO i tym samym płacić mniej za rachunki.

 

Po pierwsze...

Zapoznaj się z naszą ofertą, którą znajdziesz na stronie internetowej lub w ulotce promocyjnej. Jeśli te informacje będą dla Ciebie niewystarczające, skontaktuj się z naszym konsultantem, który odpowie na Twoje pytania. Przed rozmową przygotuj dotychczasowy rachunek za energię elektryczną oraz dowód osobisty.

Po drugie…

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Możesz to zrobić na dwa sposoby – dzwoniąc pod numer +48 22 397 41 33 lub wysyłając maila pod adres bok@polskaenergetykapro.pl. Podczas krótkiej rozmowy telefonicznej nasz konsultant ustali z Tobą szczegóły umowy i pomoże Ci w wyborze odpowiedniej, dostosowanej do Twoich potrzeb taryfy. Następnie, na podany przez Ciebie adres, wyślemy kurierem przygotowaną umowę.

 

 

Po trzecie...

Zapoznaj się z treścią dokumentów. Jeżeli przygotowana przez nas oferta cenowa spełnia Twoje oczekiwania, podpisz umowę i wszystkie dokumenty, które przywiezie kurier.

Po czwarte...

Jeśli chcesz, by PEP dopełniło za Ciebie wszystkie formalności związane ze zmianą sprzedawcy (wypowiedzenie umowy u obecnego sprzedawcy, zgłoszenie zawarcia nowej umowy do OSD oraz zawarcie nowej umowy z OSD) podpisz dokument, na podstawie którego udzielisz nam pełnomocnictwa. Wszystkie dokumenty przekaż kurierowi (kopie zostaw dla siebie).

 

 

Po piąte...

Po udzieleniu pełnomocnictwa dla PEP, rozpoczynamy proces wdrożenia usług. Podczas gdy my będziemy załatwiać wszystkie formalności, Ty nic nie stracisz – nowa umowa wejdzie w życie wraz z wygaśnięciem umowy z obecnym sprzedawcą, co gwarantuje Tobie ciągłość świadczonych usług (sprzedaży energii elektrycznej).

 

Zmiana tzw. sprzedawcy energii z urzędu na Polską Energetykę PRO jest całkowicie bezpłatna.